Case/
Skoterälskare
Case/
Skoterälskare
Skoterälskare
På uppdrag av flera av de stora skogsbolagen i landet har TR arbetat fram en kampanj kring ansvarsfull skoteråkning. Skoterkörning bland ungskog och skogsplanteringar orsakar stora skador och stora ekonomiska förluster för skogsägare i Sverige.
Kampanjen vänder sig till skoteråkare av alla kategorier och vill med ett positivt budskap uppmuntra ansvarsfull skoteråkning. Genom ett självtest med rubriken ”Är du en riktig skoterälskare?” kan besökare på sajten testa sina kunskaper om hänsynsfull skoterkörning i terrängen och annat som en riktig skoterentusiast borde känna till. För att sprida budskapet och driva besökare till sajten användes annonser i sociala kanaler och skotertidningar tillsammans med aktiviteter tillsammans med skoterklubbar.
Hör av dig
Vår hemmaplan är business-to-business. Vi förstår industriföretagande, köpprocesser och vilka speciella krav de ställer på marknadsföringen. Vi vet hur kommunikation skapar kännedom, bygger värde och ökar din attraktionskraft. Vi har kunskap, muskler och nätverk. Vi står också mitt i det digitala. Mitt i det förändrade medialandskap som omfamnar globalisering och onlinemarknadsföring som två självklara delar. Och vi älskar det! Vad kan vi hjälpa dig med?
Hör av dig
Vår hemmaplan är business-to-business. Vi förstår industriföretagande, köpprocesser och vilka speciella krav de ställer på marknadsföringen. Vi vet hur kommunikation skapar kännedom, bygger värde och ökar din attraktionskraft. Och vi älskar det! Vad kan vi hjälpa dig med?