Case/
Rototilt RPS
Case/
Rototilt RPS
Rototilt RPS
Marknadsföring handlar om att nå rätt målgrupp med ett relevant budskap. Men också om positionering, så att företaget eller produkten uppfattas som rätt lösning på kundens behov. Rototilt RPS-kampanj är ett sådant exempel. Istället för att lockas med i en nedåtgående spiral av ”extrapriser” för att öka försäljningen, visar Rototilt hur deras kunder istället kan välja en lösning som ökar lönsamheten för flera år framöver. TR tog fram kampanjen för positioneringssystemet RPS, ett uppdrag som omfattade strategi, text, bild och postproduktion, layout och mediaplanering.
Hör av dig
Vår hemmaplan är business-to-business. Vi förstår industriföretagande, köpprocesser och vilka speciella krav de ställer på marknadsföringen. Vi vet hur kommunikation skapar kännedom, bygger värde och ökar din attraktionskraft. Vi har kunskap, muskler och nätverk. Vi står också mitt i det digitala. Mitt i det förändrade medialandskap som omfamnar globalisering och onlinemarknadsföring som två självklara delar. Och vi älskar det! Vad kan vi hjälpa dig med?
Hör av dig
Vår hemmaplan är business-to-business. Vi förstår industriföretagande, köpprocesser och vilka speciella krav de ställer på marknadsföringen. Vi vet hur kommunikation skapar kännedom, bygger värde och ökar din attraktionskraft. Och vi älskar det! Vad kan vi hjälpa dig med?